02.05.2013 Mənim qadaşıma, infakt keçirəndən sonra Anju olunmaqla 2 stent (1 gün arada fasilə olmaqla) qoyulub. Sonra məlum olub ki, ürəyinə su yigilib. Hazirda dərman qəbul etməklə suyun miqdarı 50 enib%-ə və su çəkilir. Pasientin! < font> təzyiqi aşağıdır, 60-30-dur, təngənəfəslikdə var. Həkiminin icazəsi ilə tort yedi, indi də köpdən əziyyət çəkir, onu da deyim ki, pasientin qaraciyərində daşlaşma, böyümə, piyləşmə var, amma ürək həkiminə bunu deməyib. Kardioloq deyə bilərmi, köpmənin, təzyiqin 60-30 olmasının qaraciyərdə gedən proseslərlə əlaqəlidirmi? Əgər 2 stent qoyulmuş pasientin qaraciyərində problem varsa, kardioloq konselsium şəklində, ciyər ixtisasına malik başqa həkimlə məsləhətli şəkildə müalicə etməlidirmi? Əvvəlcədən, sualımı cavablandıracaq hörmətli kardioloqa öz təşəkkürümü bildirirəm! Sağ olun!
Ana səhifə -> Həkimlər
İxtisası:
Vəzifə:
Mərkəzlər:
Filiallar:
Xidmətlər:
İş cədvəli:
Bazar ertəsi
Çərşənbə axşamı
Çərşənbə
Cümə axşamı
Cümə
Şənbə
Bazar
Qəbula yazılmaq

Xarici dillər:
Telefon:
Təhsil:
İş təcrübəsi:
Professional təlimlər:
Elmi iş və məqalələr:
Üzvlük:
 
 
© 2008-2010 All rights reserved MK
Site development by Siteman

19.04.2014 | 17:11

Məqalələr Xəbərlər